Podrobno

Vpliv klepetalnih botov na zaupanje in vpletenost potrošnika z blagovno znamko : magistrsko delo
ID Kotnik, Katja (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (698,70 KB)
MD5: 432C9A80CB3BECE8A8EF73C1E27C2C08

Izvleček
V magistrskem delu smo preučevali rabo klepetalnih botov, njihove prednosti in izzive pri uporabi ter sprejemanje med uporabniki. Zanimalo nas je, kateri dejavniki vplivajo na sprejetje klepetalnih botov, kakšen vpliv ima pri tem zaznana uporabniška izkušnja in ali lahko raba botov vpliva na zvestobo potrošnikov. Ugotovili smo, da je sprejemanje klepetalnih botov neposredno povezano s kakovostjo izkušnje, hitro in enostavno rabo botov. Prav tako so uporabnikom zelo pomembni uporabnost in relevantnost podanih informacij oz. razumevanje konteksta. Delno pa je sprejemanje pogojeno tudi z zaupanjem. Učinkovita interakcija z boti pozitivno vpliva na zaznavanje blagovne znamke in večkratno rabo botov, a vsaj za zdaj še ne prispeva k večji lojalnosti blagovne znamke. Za vpogled v uporabniške izkušnje in mnenja smo opravili intervjuje z različnimi uporabniki, ki so že imeli neposredne interakcije s klepetalnimi boti. Sodelovali so posamezniki z različnimi poklici in pridobljenimi izobrazbami, kar je omogočalo bolj raznolike poglede na tematiko.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:klepetalni boti, umetna inteligenca, sprejemanje, uporabniška izkušnja, zvestoba
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:K. Kotnik
Leto izida:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (59 str.))
PID:20.500.12556/RUL-170684 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.89:366.1(043.2)
COBISS.SI-ID:245072131 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.07.2025
Število ogledov:231
Število prenosov:22
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of chatbots on brand trust and engagement
Izvleček:
In this master's thesis, we studied the use of chatbots, the benefits and challenges of their use, and their acceptance among consumers. We wanted to determine the factors that influence the adoption of chatbots, the impact of the perceived user experience, and whether the use of chatbots can influence brand loyalty. We found that the adoption of chatbots is directly related to the quality of the experience as well as quick and easy use of chatbots. What users value are the usefulness and relevance of the information provided, as well as the understanding of context. In part, acceptance is also conditioned by perceived trust. Effective chatbot interaction has a positive impact on brand perception and on-going chatbot usage, but it does not yet contribute to greater brand loyalty. To gain insight into user experiences and opinions, we interviewed a variety of users who have already had direct experience with chatbot interaction. Users with different occupations or educational backgrounds were interviewed, allowing for more diverse perspectives on the topic.

Ključne besede:chatbots, artificial intelligence, acceptance, user experience, loyalty

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj