Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Napredno
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Šolar, the developmental corpus of Slovene
ID
Arhar Holdt, Špela
(
Avtor
),
ID
Kosem, Iztok
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(722,30 KB)
MD5: 16D72EDD153423C19B7CF6118E56D1B4
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://link.springer.com/article/10.1007/s10579-024-09758-4
Galerija slik
Izvleček
The paper presents the Šolar developmental corpus of Slovene, comprising the written language production of students in Slovene elementary and secondary schools, along with teacher feedback. The corpus consists of 5485 texts (1,635,407 words) and includes linguistically categorized teacher corrections, making the corpus unique in reflecting authentic classroom correction practices. The paper addresses the corpus compilation, content and format, annotation, availability, and its applicative value. While learner corpora are abundant, developmental corpora are less common. The paper bridges the gap by introducing the evolution from Šolar 1.0 to 3.0, emphasizing improvements in text collection, error and correction annotation, and categorization methodology. It also underlines the challenges and unresolved issues of compiling developmental corpora, most notably the lack of openly available tools and standards for different steps of the compilation process. Overall, the Šolar corpus offers valuable insights into language learning and teaching, contributing to teacher training, empirical studies in applied linguistics, and natural language processing tasks.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
Šolar
,
developmental corpus
,
Slovene language
,
student writing
,
teacher feedback
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2025
Št. strani:
Str. 1151-1177
Številčenje:
Vol. 59, iss. 2
PID:
20.500.12556/RUL-169224
UDK:
004.85:81'322
ISSN pri članku:
1574-020X
DOI:
10.1007/s10579-024-09758-4
COBISS.SI-ID:
204228867
Datum objave v RUL:
19.05.2025
Število ogledov:
351
Število prenosov:
69
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Language resources and evaluation
Založnik:
Springer Nature
ISSN:
1574-020X
COBISS.SI-ID:
224002304
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Šolar
,
razvojni korpus
,
slovenščina
,
šolsko pisanje
,
učiteljski popravki
Projekti
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P6-0411
Naslov:
Jezikovni viri in tehnologije za slovenski jezik
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
J7-3159
Naslov:
Empirična podlaga za digitalno podprt razvoj pisne jezikovne zmožnosti
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj