Podrobno

Numerical and experimental investigation of aspect ratio effect on aerodynamic performance of NACA 4415 airfoil section at low reynolds number
ID Ümütlü Ayaz, Hatice Cansu (Avtor), ID Kıral, Zeki (Avtor), ID Karadeniz, Ziya Haktan (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,08 MB)
MD5: D6CD367D4467EC361138DDE6F4409578
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sv-jme.eu/sl/article/numerical-and-experimental-investigation-of-aspect-ratio-effect-on-aerodynamic-performance-of-naca-4415-airfoil-section-at-low-reynolds-number/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
In this study, the effect of aspect ratio on the aerodynamic coefficients is investigated for a NACA 4415 airfoil profile. Four different aspect ratios which are 3, 5, 7, and 9 are evaluated with the computational fluid dynamics (CFD) simulations and the experiments. The CFD studies are performed using a three-dimensional (3D) computational domain and by using the k–ω shear stress transport (SST) turbulence model for turbulence calculations. The measurements of the aerodynamic forces are carried out in open jet type wind tunnel using a three-component balance. CFD and experimental studies are performed at angles of attack from 0° to 25° and Reynolds number 85e3. The results show that as the aspect ratio increases, separation points move towards the leading edge of the airfoil and the stall angle reduces. Furthermore, it is observed that the lift coefficients increase with the increasing aspect ratio. The results obtained indicate that there is a harmony between the experimental data and the CFD solutions.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:airfoil, wind tunnel, aspect ratio effect, aerodynamic coefficients, three-component balance, low Reynolds number
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2025
Št. strani:7 str.
Številčenje:Vol. 71, no. 1/2
PID:20.500.12556/RUL-169068 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:629.7
ISSN pri članku:2536-3948
COBISS.SI-ID:235367171 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.05.2025
Število ogledov:72
Število prenosov:8
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Strojniški vestnik
Skrajšan naslov:Stroj. vestn.
Založnik:Fakulteta za strojništvo
ISSN:2536-3948
COBISS.SI-ID:294943232 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
V tej študiji je raziskan vpliv vitkosti krila na aerodinamične koeficiente profila krila NACA 4415. S simulacijami računalniške dinamike tekočin (CFD) in eksperimenti so obravnavane štiri različne vrednosti vitkosti kril, in sicer 3, 5, 7 in 9. CFD analize so izvedene s tridimenzionalno (3D) računsko domeno, za izračun turbulence pa se uporablja model k-ω za prenos strižne napetosti (SST). Meritve aerodinamičnih sil so bile opravljene v vetrovniku z odprtim tokom z uporabo tri-komponentnega merilnika sil. CFD analize in eksperimentalne meritve so bile izvedene pri naklonskih kotih od 0° do 25° in Reynoldsovem številu 85·103. Rezultati kažejo, da se s povečevanjem vitkosti krila ločilne točke pomikajo proti sprednjemu robu krila in da se kritični vpadni kot zmanjšuje. Poleg tega je opaziti, da se koeficient vzgona povečuje z naraščajočo vitkostjo krila. Dobljeni rezultati kažejo, da obstaja skladnost med eksperimentalnimi meritvami in rezultati CFD analiz.

Ključne besede:aerodinamični profil, vetrovnik, vitkost krila, aerodinamični koeficienti, tri-komponentni merilnik sil, nizko Reynoldsovo število

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj