izpis_h1_title_alt

Odzivanje potrošnikov na pospeševanje prodaje pri nakupovanju oblačil po spletu : magistrsko delo
ID Skok, Alja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skok1042-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Skok]
Leto izida:2013
Št. strani:II, 56, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-16875 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21521382 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1111
Število prenosov:266
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, consumer psychology, purchasing, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj