Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Napredno
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Assessment of perceived indoor air quality in the classrooms of Slovenian primary schools and its association with indoor air quality factors, for the design of public health interventions
ID
Galičič, An
(
Avtor
),
ID
Rožanec, Jan
(
Avtor
),
ID
Kukec, Andreja
(
Avtor
),
ID
Medved, Sašo
(
Avtor
),
ID
Eržen, Ivan
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(238,17 KB)
MD5: D5C88AEEC688552CE20A6D0100A86549
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.mdpi.com/2073-4433/15/8/995#B13-atmosphere-15-00995
Galerija slik
Izvleček
From a public health perspective, it is necessary to improve indoor air quality (IAQ) in schools. This study aims to assess the state of perceived IAQ in Slovenian school classrooms and its association with the selected IAQ factors to improve the understanding of perceived IAQ for designing public health interventions aimed to improve IAQ in schools. A national cross-sectional study was performed in all 454 Slovenian primary schools in the school year 2019/2020. The questionnaires were filled out by the 3rd-grade teachers with the support of the caretakers. Teachers rated the IAQ in the classroom as the worst in winter. We found that the teachers’ perceived IAQ in the classroom is statistically significantly associated with the micro location of the school and some of the IAQ factors. Poor IAQ is associated with reduced manual airing of classrooms due to the thermal comfort of the occupants. Interventions should be aimed at improving occupants’ adaptive behaviors to increase the frequency of natural ventilation in classrooms.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
primary schools
,
perceived indoor air quality
,
indoor air quality factors
,
outdoor air quality factors
,
questionnaire
,
cross-sectional study
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FS - Fakulteta za strojništvo
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2024
Št. strani:
11 str.
Številčenje:
Vol. 15, iss. 8, art. 995
PID:
20.500.12556/RUL-167880
UDK:
614
ISSN pri članku:
2073-4433
DOI:
10.3390/atmos15080995
COBISS.SI-ID:
205631235
Datum objave v RUL:
19.03.2025
Število ogledov:
428
Število prenosov:
140
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Atmosphere
Skrajšan naslov:
Atmosphere
Založnik:
MDPI AG
ISSN:
2073-4433
COBISS.SI-ID:
522992153
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
osnovne šole
,
kakovost zraka
Projekti
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P3-0429
Naslov:
Slovenski raziskovalni program za celostno obravnavo raka SLORApro
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
V3-1904
Naslov:
Razvoj modela za napovedovanje izpostavljenosti onesnaževalom v notranjem zraku v šolah in priprava z dokazi podprtih ukrepov za načrtovanje učinkovitega naravnega prezračevanja učilnic
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj