izpis_h1_title_alt

Ocenjevanje učinkovitosti in uspešnosti oglaševanja na praktičnem primeru : diplomsko delo
ID Žepič, Janez (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zepic4746.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, oglas, efektivnost, meritve, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Žepič]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 39, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-16773 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:21363942 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1347
Število prenosov:221
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, advertisement, efficiency, measurements, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj