izpis_h1_title_alt

Analiza zadovoljstva porabnikov s servisnimi storitvami : diplomsko delo
ID Šketa, Matjaž (Avtor), ID Mihelič, Katarina Katja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/sketa4729.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:storitve, produkcija, trženje, poslovno komuniciranje, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Šketa]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 40, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-16753 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21343462 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1020
Število prenosov:184
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:services, production, marketing, business communication, consumer, satisfaction, loyalty, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj