izpis_h1_title_alt

Strategija prodora na lokalni trg na primeru mednarodnega podjetja Renault Trucks : magistrsko delo
ID Murn, Matej (Avtor), ID Lahovnik, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/murn4471.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, avtomobilska industrija, tovorni promet, podjetje, internacionalizacija, strategija, organizacija, primeri, Renault Trucks
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Murn]
Leto izida:2012
Št. strani:III, 94, 75 str.
PID:20.500.12556/RUL-16652 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:21178854 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1899
Število prenosov:295
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, car industry, freight-traffic, enterprises, internationalization, strategy, organization, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj