Podrobno

Identifying a set of key paradata indicators in web surveys based on the relationship with response quality, respondent characteristics and survey estimates
ID Vehovar, Vasja (Avtor), ID Berzelak, Jernej (Avtor), ID Čehovin, Gregor (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (526,62 KB)
MD5: 02C802E96BB4FB7AC46E1405B4A0D33A
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://ojs.ub.uni-konstanz.de/srm/article/view/8304 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Web survey paradata refer to the digital traces left by respondents, which can provide valuable insights into the response process. An exhaustive literature review revealed that web survey paradata have predominantly been studied in relation to response quality and sometimes also in relation to respondent characteristics and survey estimates. A broad range of paradata indicators was already employed for these purposes in the literature. This paper aimed to identify a minimal set of paradata indicators that can be used as general characteristics of respondents, similar to sociodemographic variables. In the empirical part of the paper, a comprehensive set of raw paradata for a typical web survey was collected (n = 3,458). Based on the literature, an initial set of 112 paradata indicators was identified and further reduced through subsequent steps. Finally, the potential paradata indicators were examined for their statistically significant relationship with 9 response quality indicators, 8 respondent characteristics (including the Big Five personality dimensions), and 13 survey estimates related to computers and Internet use. The result of this process was a set of 12 key paradata indicators that could serve as a starting point for establishing a standardised set of paradata indicators, which could potentially augment the web survey response data.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:web surveys, paradata, smartphones, response quality, data quality, survey estimates, respondent characteristics, big five
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 225-249
Številčenje:Vol. 18, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-166179 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:303.62:004.738.5
ISSN pri članku:1864-3361
DOI:10.18148/srm/2024.v18i3.8304 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:220207107 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.12.2024
Število ogledov:552
Število prenosov:128
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Survey research methods
Skrajšan naslov:Surv. res. methods
Založnik:Survey Research Methods
ISSN:1864-3361
COBISS.SI-ID:30530909 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletne ankete, pametni telefoni

Projekti

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0399
Naslov:Internetno raziskovanje

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-9334
Naslov:Uporaba parapodatkov za ocenjevanje kakovosti odgovorov v anketah

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-8233
Naslov:Integracija mobilnih naprav v anketno raziskovanje v družboslovju: Razvoj celostnega metodološkega pristopa

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:NI-0004
Naslov:Digitalna transformacija kvantitativnega zbiranja podatkov v družboslovnem raziskovanju: Združevanje anketnih podatkov, masovnih podatkov in parapodatkov z namenom proučevanja družbenega vedenja

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-3100
Naslov:Ovrednotenje verjetnostnih in neverjetnostnih spletnih panelov

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:V5-2157
Naslov:Verjetnostni spletni paneli v državni statistiki za osebe in gospodinjstva

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj