izpis_h1_title_alt

Strategija franšizinga kot dejavnik poslovne uspešnosti : primer blagovne znamke Zara
ID Godec, Petra (Avtor), ID Čater, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/godec876-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tekstilna industrija, trgovinsko podjetje, Zara, franchising, organizacija, donos, standardi, znanje, sposobnosti, kapital
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Godec]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 70 str.
PID:20.500.12556/RUL-16528 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:21071334 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1527
Število prenosov:181
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:textile industry, commercial enterprise, franchising, organization, yield, standards, knowledge, skills, capital

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj