izpis_h1_title_alt

Spremljanje vključenosti ciljev trajnostnega razvoja v pedagoški, znanstvenoraziskovalni in upravljalski vidik delovanja visokošolskega zavoda : primer Fakultete za družbene vede
ID Arbeiter, Jana (Avtor), ID Vrevc Žlajpah, Žiga (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.fdv.uni-lj.si/revije/znanstvene-revije/teorija-in-praksa/iz-vsebine/teorija-in-praksa-3-2024 Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (266,34 KB)
MD5: 2F496D7E71B968D3D12584B8F9468193

Izvleček
Članek predstavlja metodološki pristop za mapiranje in vrednotenje vključenosti ciljev trajnostnega razvoja (CTR) v pedagoških, znanstvenoraziskovalnih in upravljavskih dejavnostih Fakultete za družbene vede Univerze v Ljubljani. Z mapiranjem ključnih besed, povezanih s CTR, izbrani metodološki pristop ocenjuje prisotnost vsebin, povezanih s trajnostjo v učnih načrtih, raziskovalnih publikacijah in upravljavskem delovanju Fakultete za družbene vede. Ta metodologija omogoča sistematičen pregled trajnostno naravnanih vsebin in pripomore k usklajevanju dejavnosti institucije s praksami trajnostnega razvoja. Članek izpostavlja ključna področja moči ter potrebo po nadaljnji integraciji CTR v akademskih in upravnih domenah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:cilji trajnostnega razvoja, mapiranje, izobraževanje, trajnostni razvoj, univerza, Fakulteta za družbene vede
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:02.10.2024
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 775-785
Številčenje:Letn. 61, št. 3
PID:20.500.12556/RUL-164624 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:330.34:378
ISSN pri članku:0040-3598
DOI:10.51936/tip.61.3.775 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:210554115 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.11.2024
Število ogledov:57
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Monitoring integration of the sustainable development goals into the teaching, research and management aspects of higher education institutions
Izvleček:
The article presents a methodological approach to mapping and evaluating the inclusion of Sustainable Development Goals (SDGs) in the pedagogical, research and managerial activities of the Faculty of Social Sciences at the University of Ljubljana, Slovenia. Through keyword mapping related to the SDGs, the mentioned approach assesses the presence of sustainability-related content in course curricula, research publications, and managerial operations at the Faculty. The methodology enables a systematic review of sustainability-oriented content and helps with aligning the Faculty’s activities with sustainable development practices. The research points key areas of strength and the need for further integration of the SDGs in academic and administrative domains.

Ključne besede:sustainable development goals, sustainable development, education, university, mapping, Faculty of social sciences

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj