izpis_h1_title_alt

Analiza vedenja porabnikov pri spletnem nakupovanju : primer spletna knjigarne Emka.si
ID Hlebec, Petra (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hlebec4426.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, nakup, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, raziskave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Hlebec]
Leto izida:2012
Št. strani:III, 96, 19 str.
PID:20.500.12556/RUL-16452 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:20954854 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1329
Število prenosov:210
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:informatics, information technology, Internet, electronic commerce, purchasing, consumer behaviour, consumer psychology, research, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj