izpis_h1_title_alt

Analiza vedenja porabnikov pri spletnem nakupovanju : primer spletna knjigarne Emka.si
Hlebec, Petra (Avtor), Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hlebec4426.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, nakup, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, raziskave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2012
Založnik:[P. Hlebec]
Št. strani:III, 96, 19 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:20954854 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:651
Število prenosov:141
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:informatics, information technology, Internet, electronic commerce, purchasing, consumer behaviour, consumer psychology, research, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj