izpis_h1_title_alt

Analiza možnosti krepitve internacionalizacije podjetja Mercator Emba z blagovno znamko BenQuick : magistrsko delo
ID Gnidovec, Uroš (Avtor), ID Zajc Kejžar, Katja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gnidovec802-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Mercator Emba, proizvodi, blagovne znamke, internacionalizacija, tujina, zunanja trgovina, okolje, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Gnidovec]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 68 str.
PID:20.500.12556/RUL-16440 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:20946150 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1339
Število prenosov:288
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, food industry, industrial enterprises, products, trademarks, internationalization, foreign country, foreign trade, environment, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj