izpis_h1_title_alt

Ocenjevanje vrednosti blagovne znamke na izbranem primeru : magistrsko delo
ID Črnugelj, Helena (Avtor), ID Valentinčič, Aljoša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/crnugelj4413.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, vrednotenje, ocene, računovodstvo, image, primeri, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[H. Črnugelj]
Leto izida:2012
Št. strani:III, 86, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-16425 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20936934 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:924
Število prenosov:195
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, valuation, evaluation, accounting, image, cases, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj