izpis_h1_title_alt

Strojno učenje za optimizacijo strategije digitalnega oglaševanja : magistrsko delo
ID Banevec, Jernej (Avtor), ID Todorovski, Ljupčo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jazbec, Metod (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,83 MB)
MD5: 1F1A1D9B8EBEEBA9CB35AF0DE2A4B522

Izvleček
Digitalno oglaševanje je spremenilo način, kako podjetja nagovarjajo potencialne uporabnike svojih storitev. V tem delu opredelimo problem optimizacije dobička iz digitalnega oglaševanja za podjetje, ki se ukvarja z razvojem mobilnih aplikacij. Na podlagi analize podatkov namišljenega podjetja razvijemo inovativen model za določanje optimalnih kontrolnih nastavitev za kampanje digitalnega oglaševanja, to so izplačila za prenos aplikacije. V okviru raziskave preizkusimo različne modele strojnega učenja. Razviti model omogoča napovedovanje števila plačljivih in neplačljivih prenosov aplikacij glede na nastavljena izplačila, kar podjetju omogoča iskanje optimalnega razmerja med prihodki in stroški oglaševanja. Optimalne vrednosti kontrolnih spremenljivk, tj. nastavljenih izplačil za vsa uporabljena omrežja digitalnega oglaševanja, poiščemo z uporabo Bayesove optimizacije ločeno za vsako aplikacijo in vsak segment, ki predstavlja kombinacijo države in operacijskega sistema uporabnikovega telefona.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:strojno učenje, digitalno oglaševanje, optimizacija dobička, Bayesova optimizacija, napovedno modeliranje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-163769 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:519.8
COBISS.SI-ID:212591107 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2024
Število ogledov:100
Število prenosov:1188
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Machine learning for optimizing digital marketing strategy
Izvleček:
Digital advertising has transformed the way companies reach potential users of their services. In this work, we define the problem of profit optimization in digital advertising for a company that develops mobile applications. Based on the analysis of data from an imaginary company, we develop an innovative model for determining the optimal control settings for digital advertising campaigns, specifically the cost per install (CPI). In the course of the research, we test various machine learning models. The developed model enables the prediction of the number of paid and organic app installs based on the set CPIs, allowing the company to find the optimal balance between advertising revenues and costs. The optimal values of control variables, i.e., the set CPIs for all used advertising networks, are determined using Bayesian optimization separately for each application and each segment, which represents a combination of country and user's phone operating system.

Ključne besede:machine learning, digital advertising, profit optimization, Bayesian optimization, predictive modeling

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj