izpis_h1_title_alt

Motiv Kristusovega rojstva v starokrščanski umetnosti
ID Rak, Špela (Avtor), ID Kavčič, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,66 MB)
MD5: D588393ECE63A3B00794B544F5261123

Izvleček
Cilj zaključne seminarske naloge je osvetliti razvoj motiva Kristusovega rojstva v starokrščanskem obdobju in hkrati opredeliti kulturne in zgodovinske okoliščine, ki so spodbudile razvoj obravnavanega motiva. Naloga temelji na predpostavki, da krščanska umetnost pri upodabljanju motivov ni le slepo sledila kanoničnim zapisom Stare in Nove zaveze, temveč je iskala navdih tudi v apokrifnih besedilih in se močno opirala na izpostavljene teološke debate ekumenskih koncilov, jih ozaveščala in razlagala. S pomočjo izbranih upodobitev in njihove ikonografske analize naloga odkriva in pojasnjuje razlike, ki so se izrazile v upodabljanju motiva Kristusovega rojstva na Zahodu in Vzhodu, pred in po Efeškem koncilu leta 431.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:starokrščanska umetnost, Kristusovo rojstvo, apokrifi, ekumenski koncil, efeški koncil
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-163607 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:211258883 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.10.2024
Število ogledov:90
Število prenosov:35
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Motif of Christ's Birth in Early Christian Art
Izvleček:
The goal of the final seminar work is to observe the development of the Nativity motif in the period of Early Christian Art and at the same time identify the cultural and historical circumstances that stimulated the development of this motif. The assignment is based on the assumption that in depicting the motif, Christian Art did not blindly followed the canonical writings of the Old and New Testaments, but sought inspiration from Apocryphal texts and drew heavily on, informed and interpreted the theological debates highlighted by the Ecumenical Councils. Through a selection of images and their iconographic analysis, the thesis reveals and explains the differences that have been expressed in the depiction of the motif of the Nativity in the West and the East.

Ključne besede:Early Christian art, Nativity of Christ, Apocrypha, Ecumenical Council, Council of Ephesus

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj