V oglaševanju je strateška uporaba jezika ključnega pomena za privabljanje pozornosti ciljnega občinstva in podajanje prepričljivih in zapomnljivih sporočil. Frazeološke enote so učinkovito sredstvo za doseganje tega cilja.
Ta naloga preučuje rabo frazeoloških enot v angleških, nemških in slovenskih oglasih z
različnih tematskih področij. V teoretičnem delu so predstavljeni osnovni pojmi, povezani z oglaševanjem, večkodnostjo in frazeološkimi enotami. V empiričnem delu pa je ta teoretični okvir uporabljen pri analizi oglasov. Osnova analize je korpus 187 statičnih vizualnih oglasov, objavljenih od leta 2019 dalje, ki skupaj vsebujejo 205 frazeoloških enot. Korpus obsega oglase, predstavljene prek različnih medijev, s področij avtomobilske industrije, živil in trgovin z živili, izdelkov za osebno nego in čiščenje, zdravil in prehranskih dopolnil, turizma ter finančnih in zavarovalniških storitev.
V nalogi so predstavljeni vzorci rabe frazeoloških enot na različnih področjih ter pogostost pojavljanja različnih vrst frazeoloških enot, njihove modifikacije in njihova umestitev v oglase. Gre za edinstveno raziskavo, ki služi kot dobra osnova za nadaljnje raziskovalno delo.
|