izpis_h1_title_alt

Digitalna pismenost osnovnošolskih otrok v Sloveniji : diplomsko delo
ID Moroz, Špela (Avtor), ID Lobe, Bojana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,53 MB)
MD5: 8433AFB0C78C4223DD3B660FA27D6CF9

Izvleček
V učnih načrtih osnovnih šol so predvideni cilji in vsebine, ki predvidevajo digitalno opismenjevanje. Diplomsko delo proučuje različne načine razvijanja digitalne pismenosti osnovnošolskih otrok v Sloveniji in kako se učitelji spopadajo z umeščanjem informacijsko-komunikacijskih tehnologij v obvezne predmete. Na podlagi fokusnih skupin in poglobljenih intervjujev je bilo ugotovljeno, da je znanje na tem področju med učenci precej heterogeno in da uporabljajo različne vire za razvijanje digitalnih kompetenc. Hkrati poučevanje in vpeljevanje informacijsko-komunikacijskih tehnologij predstavlja izziv učiteljem, ki se po lastni presoji držijo smernic in priporočil. Ugotovljeno je bilo tudi, da se vse vsebine na vseh šolah ne izvajajo, kar nakazuje potrebo po smiselnem preoblikovanju vpeljevanja omenjenih vsebin v splošne predmete.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:digitalna pismenost, računalniška pismenost, osnovna šola, računalništvo, učni načrt
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Š. Moroz
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (114 str.))
PID:20.500.12556/RUL-162878 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.011.2:004(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:214150659 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.09.2024
Število ogledov:103
Število prenosov:19
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital literacy of elementary school children in Slovenia
Izvleček:
In the curricula of elementary schools, goals and contents are designed to include digital literacy. The bachelor’s thesis examines different ways of developing the digital literacy of elementary school children in Slovenia and how teachers cope with the placement of information and communication technologies in compulsory subjects. Based on focus groups and in-depth interviews, it was established that knowledge in this area is quite heterogeneous among students and they use different resources to develop digital competences. At the same time, the teaching and introduction of information and communication technologies presents a challenge to teachers who, at their discretion, adhere to guidelines and recommendations. It was also established that not all subjects are implemented in all schools, which indicates the need for meaningful transformation of the introduction of the aforementioned subjects into general subjects.

Ključne besede:digital literacy, computer literacy, elementary school, computer science, curriculum

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj