izpis_h1_title_alt

Elektronska glasba in rituali rejva skozi tehnološke paradigme
ID Zagmajster, Hana Uma (Avtor), ID Komel, Dean (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Muršič, Rajko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,40 MB)
MD5: 53D6C07F15F09691512945FDDEB4C35F

Izvleček
Diplomsko delo na podlagi širše tehnokulture in v kontekstu tehnologij ter rituala obravnava elektronsko glasbo in rejversko skupnost. V prvem delu je poudarek na inovativnih rabah tehnologij v glasbenem ustvarjanju in na demokratizaciji zvoka, ob čemer zametke začetkov teh praks analizira v navezavi na avantgardo dvajsetega stoletja in koncept zvočnosti, ki ga razširi na paradigme vzorčenja in premešavanja. V drugem delu je poudarek na združevanju tehnologij in konkretnih rejverskih prireditev, kjer se posamezniki združujejo v kolektivni zavesti in doživljajo liminalna izkustva. Delo poskuša pokazati, da je za nastanek skupnosti in izvedbo dogodkov ključna prav uporaba tehnologij s katerimi so subjekti v celoti obdani.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:analitična avtoetnografija, elektronska glasba, rejv, zvočnost, tehnologije, tehnična reprodukcija, tehnokultura, tehnoskupnost, kontrakultura, premešanka, vzorčenje, ritual, ples, karneval, liminalnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-162633 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.09.2024
Število ogledov:116
Število prenosov:30
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Electronic music and rave rituals through technological paradigms
Izvleček:
The thesis examines electronic music and the rave community through the lens of broader technoculture and in the context of technologies and rituals. The first part focuses on innovative uses of technologies in music creation and the democratization of sound, while analyzing the beginnings of these practices in relation to the avant-garde of the twentieth century and the concept of sonority, which it expands to the paradigms of sampling and remixing. The second part emphasizes the fusion of technologies and concrete rave events, where individuals merge into collective consciousness and experience liminal states. The work seeks to show that the use of technologies, which completely surround the subjects, is crucial for the formation of the community and the execution of events.

Ključne besede:ethnology, cultural anthropology, philosophy, analytical autoethnography, electronic music, rave, sonority, technologies, technical reproduction, technoculture, techno community, counter-culture, remix, sampling, ritual, dance, carnival, liminality

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj