izpis_h1_title_alt

Vrednotenje pozicioniranja blagovne znamke MountVacation.com na trgu Velike Britanije : diplomsko delo
ID Šter, Anže (Avtor), ID Kuščer, Kir (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/ster1163.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Velika Britanija, trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, pozicioniranje proizvoda, analiza, konkurenca
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Šter]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 29, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-16241 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:20700902 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:928
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Great Britain, marketing, business communication, trademarks, positioning, analysis, competition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj