izpis_h1_title_alt

Idejna zasnova Montessori vrtca in centra za terapevtsko jahanje v Rakičanu
ID Kouter, Jože (Avtor), ID Planišček, Anja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (88,66 MB)
MD5: 0369FB94B3D71F384ECDD5DE7AB6EECB
.pdfPDF - Priloga, prenos (19,87 MB)
MD5: AF382EE4986E3284F6C70F20B0F642B6
.jpgJPG - Priloga, prenos (18,76 MB)
MD5: 05D0E4A6C27D18ECBF38858206FC6F51
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo spodaj.

Izvleček
V magistrski nalogi raziskujem temo predšolske vzgoje in terapevtskega jahanja ter odkrivam možnosti njune simbioze. Pri tem sledim načelom montessori vzgoje – prostor vrtca mora delovati kot pripravljeno okolje, kjer otroci svobodno sprejemajo dejavnosti, ki jih opravljajo. Vzgoja tako ne prihaja zgolj od podajanja znanja vzgojitelja, temveč nanjo vpliva tudi okolje, v katerega je otrok postavljen – prostor postane tretji učitelj. Lokacija projekta magistrske naloge se nahaja v neposredni bližini dvorca Rakičan in obravnava sedaj degradirano območje z zapuščenimi objekti – hlevi. V obstoječem hlevu s prosto tlorisno zasnovo prepoznavam potencial za zasnovo novega vrtca. Med obstoječo steberno konstrukcijo vstavljam programske volumne za tehnično in strokovno osebje vrtca. Prostor, ki se ustvarja med volumni, tako postane velik večnamenski prostor, kjer prihaja do interakcije celotnega osebja vrtca in otrok. Poleg obstoječega objekta zasnujem dva volumna z igralnicami in nadkrito manežo, ki jih obdaja zeleno okolje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:arhitektura, vrtec, prenova, terapevtsko jahanje, pedagogika montessori
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FA - Fakulteta za arhitekturo
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-162075 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2024
Število ogledov:150
Število prenosov:573
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Conceptual design of the Montessori kindergarten and therapeutic riding centre in Rakičan
Izvleček:
In my master’s thesis, I explore the topic of preschool education and therapeutic riding and discover the possibilities of their symbiosis. In doing so, I follow the principles of montessori education that the space of the kindergarten should act as a prepared environment where children freely accept the activities they perform. Education thus comes not only from imparting the knowledge of the educator, but also through the environment in which the child is placed – the space becomes the third teacher. The location of the master’s thesis project is located in the immediate vicinity of the Rakičan mansion and deals with the now degraded area with abandoned buildings – stables. In the existing stable with a free floor plan, I recognize the potential for the design of a new kindergarten. Between the existing column construction, I insert program volumes for technical and professional staff of the kindergarten. The space created between the volumes thus becomes a large multi-purpose space, where the entire staff of the kindergarten and children interact. In addition to the existing building, I am designing two volumes with playrooms and a ridding hall surrounded by green environment.

Ključne besede:architecture, kindergarten, renovation, therapeutic riding, montessori pedagogy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Datoteke

Podatki se nalagajo...

Nazaj