izpis_h1_title_alt

Prelivanje učinkov promocijskih aktivnosti podjetja HIT na manjše igralne salone na Goriškem : diplomsko delo
ID Bratož, Marko (Avtor), ID Feldin, Aljoša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bratoz4629.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, igralništvo, podjetje, Hit, konkurenca, poslovne enote, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, promocija, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Bratož]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 35 str.
PID:20.500.12556/RUL-16194 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336.78
COBISS.SI-ID:20664806 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1258
Število prenosov:201
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, gambling, enterprises, competition, business units, company performance, business efficiency, marketing, promotion, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj