Podrobno

Razširjanje zaupanja za lokalizacijo senzorskih omrežij : delo diplomskega seminarja
ID Velkaverh, Jaka (Avtor), ID Cabello Justo, Sergio (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Javornik, Tomaž (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (898,48 KB)
MD5: 83A35F49F1C50534277B36B45A2C39DA

Izvleček
V delu predstavimo postopek neparametričnega razširjanja zaupanja za lokalizacijo senzorskih omrežij, skupaj z nekaj njegove teoretične osnove. Postopek tudi preverimo na izmerjenih podatkih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:markovsko polje, razširjanje zaupanja, približek gostote z jedri, neparametrično razširjanje zaupanja
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-161816 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:519.2
COBISS.SI-ID:208465155 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.09.2024
Število ogledov:316
Število prenosov:31
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VELKAVERH, Jaka, 2024, Razširjanje zaupanja za lokalizacijo senzorskih omrežij : delo diplomskega seminarja [na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=161816
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Belief propagation for sensor network localisation
Izvleček:
In this work we describe the procedure of nonparametric belief propagation for localizing sensor networks and some of its theoretical foundations. We also test the described procedure on measurements gathered from a real sensor network.

Ključne besede:Markov random field, belief propagation, kernel density estimation, nonparametric belief propagation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Thematic visual identity design for Exit festival
  2. Visual identity design for festival Gora Rocka
  3. Designing of promotional material for Chess Club Krka Novo mesto
  4. Designing typeface and promotional material for gardening company
  5. Visual identity design of a music studio
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. BRAND AND VISUAL IDENTITY OF MARK
  2. DESIGNING CORPORATE VISUAL IDENTITY WITH AUDIO – VISUAL COMUNICATION TOOLS
  3. VISUAL IDENTITY OF NATIONS AS A POINT OF NATION BRANDING
  4. Corporate visual identities as a form of visual folklorizm in Slovenia
  5. Visual identity redesign of photographic company

Nazaj