izpis_h1_title_alt

Uvajanje nove blagovne znamke in merjenje njenega premoženja : primer spletnega časopisa Bajta.si
ID Kac, Lucija (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kac697-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informacijska tehnologija, elektronsko trženje, blagovne znamke, novi proizvodi, pozicioniranje proizvoda, case study, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Kac]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 67, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-16118 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20631014 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:804
Število prenosov:203
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:information technology, electronic marketing, trademarks, new products, positioning, case study, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj