izpis_h1_title_alt

Uspešnost in učinkovitost spletnega oglaševanja na primerih Lahkonočnic in Skritega Escape Rooma : diplomsko delo
ID Burja Spruk, Karmen (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,39 MB)
MD5: A88A4E1181BD3D865769B7BCB2C6F1BA

Izvleček
Internet in z njim povezano spletno oglaševanje je v zadnjih letih postal vodilni medij, ki je močno spremenil poslovanje podjetij in komunikacijo s strankami. Nenehen razvoj in vse večji finančni vložki v spletno oglaševanje zahtevajo merjenje uspešnosti in učinkovitosti spletnega oglaševanja. Posledično so nastale številne metrike, predvsem teoretične, ter orodja, ki nam olajšajo merjenje uspešnosti in učinkovitosti. Pomembno je, da razlikujemo med uspešnostjo in učinkovitostjo, čeprav v tuji literaturi pojmov pogosto ne ločijo. Uspešnost tako pomeni »delati prave stvari«, učinkovitost pa »delati stvari na pravi način«. Pri merjenju uspešnosti in učinkovitosti se srečujemo s številni izzivi, večina metrik ima pomanjkljivosti, izredno težko je sestaviti metriko, ki bi upoštevala vse dejavnike, ki lahko vplivajo na uspešnost in učinkovitost spletnega oglaševanja. Kljub izzivom pa je merjenje uspešnosti in učinkovitosti zelo pomembno, saj oglaševalcem in podjetjem ponuja vpogled v njihovo delo in jim olajša sprejemanje odločitev v prihodnje. Lahko bi rekli, da je analiza preteklih oglaševalskih aktivnosti predpogoj za uspešne in učinkovite aktivnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletno oglaševanje, uspešnost, učinkovitost, metrike, merjenje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:K. Burja Spruk
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (60 str.))
PID:20.500.12556/RUL-160534 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:207155203 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.08.2024
Število ogledov:61
Število prenosov:12
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Effectiveness and efficiency of online advertising on the examples of Lahkonočnice and Skriti Escape Room
Izvleček:
The internet and online advertising have become the leading mediums in recent years, which have significantly transformed business operations and communication with customers. Continuous development and increased financial investments in online advertising necessitate measuring the effectiveness and efficiency of online advertising. Consequently, numerous metrics, mainly theoretical, and tools have been developed to facilitate the measurement of effectiveness and efficiency. It is important to distinguish between effectiveness and efficiency, even though in foreign literature the terms are often not differentiated. Effectiveness means “doing the right things,” and efficiency means “doing things the right way”. When measuring effectiveness and efficiency, we encounter numerous challenges, since most metrics have shortcomings, and it is extremely challenging to create a metric that considers all factors, which can influence the effectiveness and efficiency of online advertising. However, measuring effectiveness and efficiency is very important despite the challenges, since it provides advertisers and companies with insight into their work and facilitates making decisions in the future. We could say that analysing past advertising activities is a prerequisite for successful and efficient activities.

Ključne besede:online advertising, effectiveness, efficiency, metrics, measuring

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj