izpis_h1_title_alt

Otroci s posebnimi potrebami na Osnovni šoli Dobrova : magistrsko delo
ID Bajc, Marjana (Avtor), ID Rihter, Liljana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,08 MB)
MD5: C6048889E12FC70486286837181AF2F4

Izvleček
Otroci s posebnimi potrebami so otroci, ki so nekoliko drugačni od večinskih skupin otrok po socialno-kulturnih, telesnih in osebnostnih značilnostih. Otroci se lahko šolajo v različnih programih, med drugim tudi v redni osnovni šoli, kjer imajo možnost programa s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo ter številne druge prilagoditve za lajšanje učnega procesa. V magistrskem delu podrobneje obravnavam temo otrok s posebnimi potrebami na Osnovni šoli Dobrova. V povezavi z raziskovano tematiko me zanima število otrok s posebnimi potrebami na Osnovni šoli Dobrova ter njihove posebne potrebe, podrobnosti dodatne strokovne pomoči in prilagoditve. Poleg tega me zanima, kako starši otrok s posebnimi potrebami doživljajo postopek prepoznavanja posebnih potreb in postopek usmerjanja otrok s posebnimi potrebami, kako učenci s posebnimi potrebami ter njihovi starši doživljajo načrtovanje in izvedbo dodatne strokovne pomoči ter kako je poskrbljeno za inkluzijo oz. vključenost otrok s posebnimi potrebami v r

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:posebne potrebe, postopek prepoznavanja in usmerjanja otrok s posebnimi potrebami, dodatna strokovna pomoč in prilagoditve, inkluzija otrok s posebnimi potrebami
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FSD - Fakulteta za socialno delo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Bajc]
Leto izida:2024
Št. strani:188 str.
PID:20.500.12556/RUL-160494 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376
COBISS.SI-ID:215691011 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.08.2024
Število ogledov:192
Število prenosov:53
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Children with Special Needs at the Primary School Dobrova
Izvleček:
Children with special needs are children who differ slightly from the majority group in terms of socio-cultural, physical and personal characteristics. These children may attend a variety of programmes, including regular primary school programmes, where they have the option of a personalised programme, additional specialist support and a number of other adjustments to facilitate the learning process. This master's thesis focuses on children with special needs at Dobrova Primary School. In connection with the research topic, the thesis further investigates the number of children with special needs at Dobrova Primary School, their special needs, and the details of the additional support and adjustments. In addition, the thesis focuses on how parents of children with special needs experience the identification process and the guidance process for children with special needs, how pupils with special needs and their parents experience the planning and implementation of additional support, and how inclusion of chil

Ključne besede:special needs, identification and guidance process for children with special needs, additional support and adjustments, inclusion of children with special needs

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj