Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Implementacija umetne inteligence v igro na vgrajenem sistemu MiŠKo3
ID
Torkar, Lenart
(
Avtor
),
ID
Jankovec, Marko
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(6,90 MB)
MD5: E99335E31A2BBA8BACFE6B8059DCA112
Galerija slik
Izvleček
Umetna inteligenca je v zadnjih nekaj letih postala zelo popularna med splošno populacijo, kjer je ena najbolj vidnih aplikacij ta, da se navzven kaže kot da se zaveda sama sebe in je z njo možno komunicirati podobno kot s človekom. V največ primerih podaja odgovore na vprašanja, ki jih ljudje zastavljajo, in jo množično uporabljajo za pomoč pri pisanju besedil in reševanju različno zahtevnih nalog. Obstajajo pa tudi bolj namenske aplikacije umetne inteligence, kot na primer avtomatska razpoznava bolezni iz medicinskih slik. Vse bolj postaja integrirana v naša življenja, saj je z vsakim dnem bolj napredna. Področje, kjer je umetna inteligenca v najbolj primitivni obliki že dolgo prisotna, pa so video igre. Kadar ljudje igrajo video igre sami in igrajo proti t.i. 'računalnikom', takrat v bistvu igrajo proti umetni inteligenci, ki je bolj ali manj napredna, odvisno od igre in stopnje naučenosti.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Umetna inteligenca
,
MiŠKo3
,
križci in krožci
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/RUL-160397
COBISS.SI-ID:
205593091
Datum objave v RUL:
28.08.2024
Število ogledov:
359
Število prenosov:
64
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TORKAR, Lenart, 2024,
Implementacija umetne inteligence v igro na vgrajenem sistemu MiŠKo3
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 19 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=160397
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Implementing artificial intelligence in the game using the MiŠKo3 embedded system
Izvleček:
Artificial intelligence (AI) has become very popular in recent years, with one of the most visible applications being its ability to appear self-aware and engage in human-like communication. In many cases, it provides answers to questions posed by people and is widely used to assist in writing texts and solving various tasks. However, there are also more specialized AI applications, such as automatic disease recognition from medical images. It is increasingly integrated into our lives as it becomes more advanced with each passing day. One area where artificial intelligence has long been present in a more primitive form is video games. When people play video games alone and compete against so-called 'computers', they are essentially playing against artificial intelligence, which can be more or less advanced depending on the game and the level of sophistication.
Ključne besede:
Artificial intelligence
,
MiŠKo3
,
tic-tac-toe
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj