izpis_h1_title_alt

Pomen gibalnih dejavnosti za razvoj ravnotežja in koordinacije v prvi starostni skupini : diplomsko delo
ID Žitko, Lucija (Avtor), ID Gregorc, Jera (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (744,60 KB)
MD5: B87F5897C9D93DA1CD86CB31D2327B71

Izvleček
V diplomskem delu je analizirana učinkovitost 4-tedenskega intervencijskega gibalnega programa na razvoj ravnotežja in koordinacije pri otrocih, starih 1‒2 leti. V raziskavi, ki je bila izvedena spomladi leta 2023, je sodelovalo 28 otrok, od tega 14 v eksperimentalni in 14 v kontrolni skupini. Obe skupini sta bili testirani dvakrat, z istim testnim protokolom TKR, ki je vseboval pet nalog ravnotežja in koordinacije, otrok pa je bil ocenjen s kvalitativno petstopenjsko oceno. Pred začetkom izvajanja intervencijskega programa sta bili obe skupini testirani. Nato je bila eksperimentalna skupina deležna 21 gibalnih dejavnosti, ki so bile razporejene v 4 tedne v mesecu, kontrolna skupina pa teh dejavnosti ni bila deležna. Po koncu smo obe skupini ponovno testirali z istim testnim protokolom TKR. Ugotovljeno je, da je bila eksperimentalna skupina uspešnejša pri drugem testiranju, kar smo potrdili s pomočjo testiranja, iz katerega smo razbrali, da je bil napredek eksperimentalne skupine višji od napredka kontrolne skupine. S tem lahko dokažemo, da je bil program uspešen, kar potrjuje našo hipotezo, da lahko ob primerni vsakodnevni gibalni aktivnosti otrok uspešno napreduje v gibalnem razvoju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Predšolska vzgoja, Motorične sposobnosti, ravnotežje, koordinacija, pomen gibalne aktivnosti, predšolski otroci, prvo starostno obdobje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:L. Žitko
Leto izida:2024
Št. strani:32 str.
PID:20.500.12556/RUL-160187 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2:79(043.2)
COBISS.SI-ID:205448451 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.08.2024
Število ogledov:204
Število prenosov:31
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Importance of physical activities for the development of balance and coordination in the 1-3 year age group
Izvleček:
In the thesis, we analyzed the effectiveness of a 4-week intervention movement program on the development of balance and coordination in 1‒2 year old children. 28 children participated in the research, of which 14 were in the experimental group and 14 were in the control group. Both groups were tested twice, with the same TKR test protocol, which contained 5 tasks of balance and coordination, and the child was assessed with a qualitative five-point assessment. Before starting the intervention program, both groups were tested. Then, the experimental group received 21 movement activities spread over 4 weeks in the month while the control group did not receive these activities. After completion, both groups were retested with the same TKR test protocol. We found that the experimental group was more successful at the second testing, which we confirmed with the help of testing, from which we understood that the progress of the experimental group was higher than the progress of the control group. With this, we can prove that the program was successful, which confirms our hypothesis that with appropriate daily physical activity, a child can successfully progress in motor development.

Ključne besede:balance, coordination, importance of physical activity, preeschool children, early years

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj