izpis_h1_title_alt

Nakupni proces kot okvir za raziskovanje različnih segmentov kupcev na medorganizacijskem trgu otroških igral : magistrsko delo
ID Uratarič, Nada (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/urataric4314.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, nakup, segmentacija, case study, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Uratarič]
Leto izida:2011
Št. strani:III, 93, 53 str.
PID:20.500.12556/RUL-16008 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:20529382 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:748
Število prenosov:250
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, purchasing, segmentation, case study, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj