izpis_h1_title_alt

Socio-ekonomske posebnosti japonskega trga in vstop podjetja UCS d.o.o. na japonski trg : diplomsko delo
ID Kopač, Aleksander (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/kopac1104.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Japonska, medkulturno delovanje, kultura, trg, prodaja na drobno, distribucija, trženje, oglas
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kopač]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 26, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-15954 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:20494566 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1676
Število prenosov:204
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Japan, cross-cultural activities, culture, market, retail trade, distribution, marketing, advertisement

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj