izpis_h1_title_alt

Razvijanje veščine branja pri pouku kitare na nižji glasbeni šoli : magistrska naloga
ID Klinc, Katja (Avtor), ID Rajterič, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1018,76 KB)
MD5: D9AC17AE18188BD2A5280683FE2B1536

Izvleček
V magistrskem delu je predstavljen eden izmed problemov pri pouku kitare – razvijanje veščine branja pri pouku kitare na nižji glasbeni šoli. Proces učenja branja not je kompleksna globalna veščina, ki vključuje mnoge različne komponentne veščine, vsaka od njih pa mora biti obvladana, da se integrira v eno samo veščino. Na podlagi analize virov, biografskih in bibliografskih zapisov je narejen sistematični pregled metod, napisanih za kitaro. Pregled je obsegal metode od leta 1507 do danes. Metode za kitaro iz devetnajstega stoletja, napisane s strani kitaristov, ponujajo zelo malo smernic učencu v smislu pristopa k razvijanju veščin branja v višjih legah. Številne sodobne metode temeljijo na metodah iz devetnajstega stoletja, pri čemer prevladuje vzorec razvijanja veščine branja skladb kot ločena spretnost od igranja skladb. Nedavno so razvili nekaj metod za razvijanje veščin branja na kitari v višjih legah, vendar je očitno, da je potrebno nadaljnje raziskovanje na podlagi pedagoških, didaktičnih in psiholoških načel.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:glasbeno branje, veščina branja, poučevanje kitare, prima vista branje, razvoj notacije za kitaro, metodika kitarske igre, višje lege na kitari, magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:AG - Akademija za glasbo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:K. Klinc
Leto izida:2024
Št. strani:39 str.
PID:20.500.12556/RUL-159535 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:78:37:780.614.131
COBISS.SI-ID:201494275 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2024
Število ogledov:52
Število prenosov:5
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing the skill of note reading in higher positions in primary guitar lessons
Izvleček:
The master's thesis addresses one of the issues with guitar lessons: developing reading abilities in guitar lessons at a junior music school. Being able to read sheet music is a sophisticated, multifaceted ability that requires mastery of numerous subskills to be combined into a single competence. A systematic review of methods for the guitar was conducted based on an analysis of sources, biographical, and bibliographic records. The assessment included methods from 1536 to the present. Nineteenth-century guitar approaches – written by guitarists – provide minimal advice to students in terms of developing reading skills in the higher positions. With the prevalent pattern of teaching music reading ability as a distinct skill from music performance, many contemporary methods are based on nineteenth-century methods. Some techniques for improving guitar reading skills at higher positions have recently been established, but it is obvious that more study based on didactic, psychological, and pedagogical concepts is required.

Ključne besede:music reading, reading proficiency, guitar teaching, prima vista reading, guitar notation development, guitar methods, higher positions on the guitar, master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj