izpis_h1_title_alt

Ustvarjanje in vrednotenje labirintov
ID Mejač, Anja (Avtor), ID Nančovska Šerbec, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (913,40 KB)

Izvleček
V magistrskem delu se ukvarjamo z algoritmi, ki ustvarjajo popolne labirinte, vrednotenjem težavnosti labirintov ter razvrščanjem algoritmov glede na težavnost ustvarjenih labirintov. Raziskali smo teoretično ozadje izbranih algoritmov: Primov, Kruskalov, Lovi in ubij, Aldous-Broder, Iskanje v globino in Bakterijska rast. Ustvarili bomo interaktivno okolje (aplikacijo) za učenje Primovega in Kruskalovega algoritma za ustvarjanje labirintov. Težavnost ustvarjenih labirintov vrednotimo z Markovsko verigo glede na povprečno število korakov, ki jih naredi program pri iskanju poti v labirintu. Zanima nas primernost uporabe interaktivnega učnega okolja za samostojno učenje algoritmov za ustvarjanje labirintov med učenci zadnjega vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole in začetka srednje šole (učenci stari med 12 in 16 let). Aplikacijo smo preizkusili in ovrednotili s tremi priložnostno izbranimi učenci. Magistrsko delo bo prispevalo k poučevanju računalništva z aplikacijo, ki bo uporabnike učila novih algoritmov ter omogočala ustvarjanje in vrednotenje labirintov, ki jih lahko uporabijo pri uvodnem programiranju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:labirinti, algoritmi, vrednotenje težavnosti, interaktivno učno okolje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2024
Datum objave v RUL:11.07.2024
Število ogledov:4
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creating and Evaluating Mazes
Izvleček:
In master's thesis, we focus on algorithms that generate perfect mazes, the evaluation of the difficulty of the mazes, and the ranking of the algorithms according to the difficulty of the generated mazes. We explore the theoretical background of the selected algorithms: Prim's, Kruskal's, Hunt and Kill, Aldous-Broder, Depth-first search and Bacterial Growth. We create an interactive environment (application) for learning Prim's and Kruskal's algorithms for creating mazes. We evaluate the difficulty of the generated mazes using a Markov chain according to the average number of steps the program takes to find the path in the maze. We are interested in evaluating the suitability of an application for self-directed learning of selected maze generation algorithms, targeting students in the third educational cycle of primary school and the beginning of secondary school (ages 12-16). We test and evaluate the application with three opportunity-selected students. The master's thesis will contribute to the teaching of computer science with an application that will teach users new algorithms and allow them to create and evaluate mazes that they can use in introductory programming.

Ključne besede:mazes, algorithms, evaluation of difficulty, interactive learning environment

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj