izpis_h1_title_alt

Postfeministična reprezentacija ženskosti v seriji Punce
ID Lubšina, Srečko (Avtor), ID Cvar, Nina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (633,18 KB)
MD5: 6C98C836680EBAC923D62CBB01141DFB

Izvleček
Diplomsko delo se ukvarja z vprašanjem reprezentacije ženskosti v ameriški televizijski seriji Punce (2012) in raziskuje, v kolikšni meri ta ustreza tipskim reprezentacijam ženskosti v okviru postfeminističnih medijskih diskurzov. Analiza s pomočjo nekaterih ključnih teoretskih konceptov kulturnih študij pokaže, da se serija z mnogimi narativnimi in vizualnimi prijemi, ki med drugim vključujejo izpostavljanje telesnosti kot bistvenega gradnika ženske identitete, obravnavanje protagonistk kot seksualnih subjektov namesto objektov, poudarjanje sebičnega individualizma, značilnega za neoliberalno subjektiviteto, predvsem pa preplet feminističnih in antifeminističnih retorik, trdno umešča v te diskurze, vendar do njih obenem zavzame določeno stopnjo kritiške distance, zaradi česar funkcionira kot njihova posodobljena, postrecesijski ekonomski realnosti prilagojena reartikulacija.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:postfeminizem, feminizem, neoliberalizem, kulturne študije, ženskost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. LUBŠINA]
Leto izida:2024
Št. strani:78 f.
PID:20.500.12556/RUL-159321 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.07.2024
Število ogledov:71
Število prenosov:5
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Postfeminist representation of femininity in the series Girls
Izvleček:
The thesis deals with the question of representation of femininity in the American television series Girls (2012) and explores to what extent it corresponds to typical representations of femininity within postfeminist media discourses. Drawing on some key theoretical concepts of cultural studies, the analysis shows that the series, using a number of narrative and visual devices, including the foregrounding of corporeality as an essential building block of feminine identity, treating female protagonists as sexual subjects rather than objects, the emphasis on the selfish individualism characteristic of neoliberal subjectivity, and above all the interweaving of feminist and antifeminist rhetorics, is firmly situated within these discourses, but at the same time adopts a degree of critical distance from them, thus functioning as their updated and to post-recessionary economic realities adapted rearticulation.

Ključne besede:postfeminism, feminism, neoliberalism, cultural studies, femininity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj