izpis_h1_title_alt

Primerjava načinov 2D risanja z OpenGL
ID PLESTENJAK, KLEMEN (Avtor), ID Žabkar, Jure (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (724,87 KB)
MD5: F3248A8937F2698E707B48D3EE9F76B2

Izvleček
V diplomski nalogi smo raziskali različne načine 2D risanje z uporabo OpenGL. Namen raziskave je bil implementirati in primerjati pristope za izris sličic ter ugotoviti, kateri način je najprimernejši v določeni situaciji. Začeli smo z opisom OpenGL in grafičnega cevovoda ter predstavitvijo matematičnih konceptov za računalniško grafiko. Implementirali smo naivno risanje, kjer vsak klic OpenGL predstavlja izris ene sličice. Nato smo ta pristop nadgradili z združevanjem izrisov v pakete. Implementirali smo tudi risanje s primerki ter risanje s sestavo oglišč v senčilnem programu. Na koncu smo vse implementacije primerjali s testom Bunnymark.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:OpenGL, 2D, GLSL, grafični cevovod, računalniška grafika
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-159267 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:202255363 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.07.2024
Število ogledov:255
Število prenosov:31
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of 2D drawing modes in OpenGL
Izvleček:
In this diploma thesis, we explored various methods for 2D drawing using OpenGL. The purpose of the research was to implement and compare various approaches for rendering sprites and determine the most suitable method for a given situation. We began with a description of OpenGL and the graphics pipeline, as well as an introduction to mathematical concepts for computer graphics. We implemented naive drawing, where each OpenGL call represents the rendering of a single sprite. Then, we enhanced this approach by grouping sprites into batches. Additionally, we implemented instanced drawing and drawing with vertex assembly in the shader program. Finally, we compared all implementations using the Bunnymark benchmark.

Ključne besede:OpenGL, 2D, GLSL, graphics pipeline, computer graphics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj