izpis_h1_title_alt

Spreminjanje umetniškega stila s pomočjo senčilnikov v razvojnem okolju Unity
ID PREZELJ, ANA MARIJA (Avtor), ID Žabkar, Jure (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (40,87 MB)
MD5: B828D278DF4BD4327268654561836FFB

Izvleček
Da računalniška igra danes izstopa, mora vsebovati ne le odlično vsebino, temveč tudi izjemen vizualni izgled. Zato smo se odločili implementirati več nerealističnih artističnih stilov s pomočjo senčilnikov s senčilnim jezikom HLSL. V okviru diplomskega dela smo se najprej poglobili v teorijo računalniške grafike, preučili transformacije med koordinatnimi sistemi, delovanje grafičnega cevovoda, vrste senčilnikov ter podrobno analizirali delovanje ogliščnih in fragmentnih senčilnikov. Vsi senčilniki so bili implementirani v razvojnem okolju Unity, kjer smo proučili različne grafične cevovode in pristope k razvoju senčilnikov. Implementirali smo izbrane artistične stile, ki se upodobijo v realnem času, med katerimi izstopajo osvetlitev v risalnem stilu, senčenje s tehniko šrafiranja, efekt oljne slike s kuwahara filtrom, pop art stil s senčenjem z enakomerno porazdeljenimi pikami ter upodobitev sveta v barvah retro konzol.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Unity, senčilnik, HLSL, umetniški stil, realen čas, osvetlitev
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-158772 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:200089603 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.06.2024
Število ogledov:278
Število prenosov:59
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Changing the artistic style using shaders in the Unity development environment
Izvleček:
To stand out today, a computer game must not only have great content, but also great visuals. That’s why we decided to implement several unrealistic artistic styles using shaders with the HLSL shader language. As part of the thesis, we first delved into the theory of computer graphics, looking at transformations between coordinate systems, the operation of the graphics pipeline, types of shaders, and a detailed analysis of the operation of the frame and fragment shaders. All shaders were implemented in the Unity development environment, where we explored different graphics pipelines and approaches to shader development. We implemented selected artistic styles that are rendered in real time, among which stand out the toon shader, shading with hatching technique, oil painting effect with kuwahara filter, pop art style with shading with evenly distributed dots, and the depiction of the world in the colours of retro consoles.

Ključne besede:Unity, shader, HLSL, art style, real time, lighting

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj