Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Citizens’ satisfaction with “citizens’ initiatives” : the case of the Municipality of Ljubljana
ID
Kozjek, Tatjana
(
Avtor
),
ID
Verbič, Miha
(
Avtor
),
ID
Umek, Lan
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(5,02 MB)
MD5: B9DC95B0C3F2C74C89E4873C4A34F38D
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://sciendo.com/article/10.2478/nispa-2024-0002
Galerija slik
Izvleček
Based on a survey, this article analyses the satisfaction with communication between citizens and public servants in the Municipality of Ljubljana (MOL). It highlights the potential of a citizen relations management tool to emphasise the importance of effective communication between the municipality and citizens, the role of civic engagement in the development of the municipality and the importance of understanding and managing differences in satisfaction between citizens and public servants. A notable satisfaction gap exists, with citizens generally more satisfied thatn public servants, except for accesibility to initiatives and problem-solving. The study recommends adopting succesful tools, such as those used in Ljubljana, to improve communication, citizen participation and the quality of services. It emphasises the importance of understanding communication dynamics to tailor municipal improvements and promote civic engagemenet and calls for further research in Central and Eastern European municipalities.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
citizen
,
communication
,
municipality
,
participation
,
public servant
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FU - Fakulteta za upravo
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2024
Št. strani:
Str. 28-49
Številčenje:
Vol. 17, no. 1
PID:
20.500.12556/RUL-158599
UDK:
352:304.35(497.4Ljubljana)
ISSN pri članku:
1338-4309
DOI:
10.2478/nispa-2024-0002
COBISS.SI-ID:
199014915
Datum objave v RUL:
17.06.2024
Število ogledov:
269
Število prenosov:
43
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
NISPAcee journal of public administration and policy
Skrajšan naslov:
NISPAcee j. publi. adm. policy
Založnik:
De Gruyter Brill, Sciendo, Network of Institutes and Schools of Public Administration in Central and Eastern Europe, Georgian Institute of Public Affairs
ISSN:
1338-4309
COBISS.SI-ID:
520037913
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
državljan
,
komunikacija
,
občina
,
udeležba
,
javni uslužbenec
Projekti
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P5-0093
Naslov:
Razvoj sistema učinkovite in uspešne javne uprave
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj