izpis_h1_title_alt

Sinergični učinki soznamčenja : primer sodelovanja slovenskega trgovca Tuš in kuharske mojstrice Ane Roš : magistrsko delo
ID Vidmar, Rok (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vidmar5382-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, sodelovanje, osebnost, strategija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:R. Vidmar
Leto izida:2024
Št. strani:67, 69 str.
PID:20.500.12556/RUL-158359 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:191732995 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.06.2024
Število ogledov:49
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Synergistic effects of co-branding : the case of collaboration between Slovenian retailer Tuš and chef Ana Roš
Ključne besede:marketing, brands, cooperation, personality, strategy, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj