izpis_h1_title_alt

Uspešnost umeščanja blagovnih znamk : primer umeščanja v videospote
ID Demšar, Dominika (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/demsar656-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, razvoj, propaganda, oglas, multimedia, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Demšar]
Leto izida:2011
Št. strani:III, 58, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-15799 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:20421350 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1339
Število prenosov:515
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, development, advertising, advertisement, multimedia, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj