izpis_h1_title_alt

Uvedba upravljanja odnosov s strankami na fakulteti : diplomsko delo
ID Kovačič, Goran (Avtor), ID Rupnik, Rok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (851,03 KB)
MD5: D34CE05111A662B442F0272D4ACC926C

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:sistem za upravljanje odnosov s strankami, CRM v izobraževalni ustanovi, Microsoft Dynamics CRM, Sugar CRM, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:G. Kovačič
Leto izida:2013
Št. strani:50 str.
PID:20.500.12556/RUL-157597 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2:004:378.096(043.2)
COBISS.SI-ID:9992020 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.05.2024
Število ogledov:56
Število prenosov:5
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementation of customer relationship management on faculty
Ključne besede:customer relationship management, CRM in educational institutions, Microsoft Dynamics CRM, Sugar CRM, computer science, computer and information science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj