izpis_h1_title_alt

Integracija Ciscovega kontaktnega centra z Microsoftovim sistemom za upravljanje odnosov s strankami : diplomsko delo
ID Šemrl, Gregor (Avtor), ID Ciglarič, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,68 MB)
MD5: 7D91744E6BDEAD785BDA513567DE45AE

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:sistem za upravljanje odnosov s kupci, CRM, kontaktni center, klicni center, integracija, spletne storitve, IP telefonija, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:G. Šemrl
Leto izida:2010
Št. strani:X, 68 str.
PID:20.500.12556/RUL-156759 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.9(043.2)
COBISS.SI-ID:7621716 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.05.2024
Število ogledov:251
Število prenosov:33
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Integrating Cisco Contact Center and Microsoft Dynamics CRM
Ključne besede:customer relationship management, CRM, contact center, call center, systems integration, web services, IP telephony, computer science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj