Podrobno

Integracija Ciscovega kontaktnega centra z Microsoftovim sistemom za upravljanje odnosov s strankami : diplomsko delo
ID Šemrl, Gregor (Avtor), ID Ciglarič, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,68 MB)
MD5: 7D91744E6BDEAD785BDA513567DE45AE

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:sistem za upravljanje odnosov s kupci, CRM, kontaktni center, klicni center, integracija, spletne storitve, IP telefonija, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:G. Šemrl
Leto izida:2010
Št. strani:X, 68 str.
PID:20.500.12556/RUL-156759 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.9(043.2)
COBISS.SI-ID:7621716 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.05.2024
Število ogledov:420
Število prenosov:47
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠEMRL, Gregor, 2010, Integracija Ciscovega kontaktnega centra z Microsoftovim sistemom za upravljanje odnosov s strankami : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : G. Šemrl. [Dostopano 16 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=156759
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Integrating Cisco Contact Center and Microsoft Dynamics CRM
Ključne besede:customer relationship management, CRM, contact center, call center, systems integration, web services, IP telephony, computer science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Razvoj spletnega sistema za upravljanje odnosov s strankami
  2. Uvedba upravljanja odnosov s strankami na fakulteti
  3. Model za izbiro ustreznega ponudnika sistemov za upravljanje odnosov s strankami
  4. Integracija sistemov VoIP z računalniškimi aplikacijami
  5. Izdelava strateškega plana informacijskega sistema za podporo prodaji in trženju izdelkov visoko cenovnega razreda
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Upravljanje odnosov s kupci (CRM) v podjetju Meltal
  2. Integracija CRM rešitve v oblaku z IP telefonskim sistemom
  3. Poslovni učinki povezljivosti interneta stvari z upravljanjem odnosov s strankami
  4. Informacijska podpora storitve "dezinfekcija osebne opreme"
  5. Poslovni potenciali informacijske rešitve CRM

Nazaj