Podrobno

Pozicioniranje in izdelava strategije za alternativno ponudbo osebnega treninga : diplomsko delo
ID Otoničar, Miha (Avtor), ID Rejc Buhovac, Adriana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/otonicar1007.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, poslovni plani, strategija, tržne raziskave, tržna analiza, konkurenca, okolje, zakonodaja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Otoničar]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 34, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-15663 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:20372966 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1103
Število prenosov:195
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
OTONIČAR, Miha, 2011, Pozicioniranje in izdelava strategije za alternativno ponudbo osebnega treninga : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Otoničar. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/otonicar1007.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, business plan, strategy, market research, market analysis, competition, environment, legislation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Premijske blagovne znamke - primer Mercator Premium
  2. Izkustveni marketing
  3. Izkustvena tržna znamka in njen prodajni prostor
  4. Uspešna slovenska blagovna znamka
  5. Širjenje tržnih znamk
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Profil kupca trgovske blagovne znamke
  2. Trženje odkovkov
  3. Trženje logističnih storitev
  4. Trženje Gospodarskega razstavišča
  5. Trženje sive lepenke

Nazaj