Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Post-takeover proficiency in conditionally automated driving : understanding stabilization time with driving and physiological signals
ID
Gruden, Timotej
(
Avtor
),
ID
Tomažič, Sašo
(
Avtor
),
ID
Jakus, Grega
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,12 MB)
MD5: 4C13C0C39F432B7423C32ABF144BEB14
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.mdpi.com/1424-8220/24/10/3193
Galerija slik
Izvleček
In the realm of conditionally automated driving, understanding the crucial transition phase after a takeover is paramount. This study delves into the concept of post-takeover stabilization by analyzing data recorded in two driving simulator experiments. By analyzing both driving and physiological signals, we investigate the time required for the driver to regain full control and adapt to the dynamic driving task following automation. Our findings show that the stabilization time varies between measured parameters. While the drivers achieved driving-related stabilization (winding, speed) in eight to ten seconds, physiological parameters (heart rate, phasic skin conductance) exhibited a prolonged response. By elucidating the temporal and cognitive dynamics underlying the stabilization process, our results pave the way for the development of more effective and user-friendly automated driving systems, ultimately enhancing safety and driving experience on the roads.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
takeover
,
stabilization
,
conditionally automated driving
,
driving simulator
,
user study
,
physiology
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FE - Fakulteta za elektrotehniko
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2024
Št. strani:
23 str.
Številčenje:
Vol. 24, iss. 10, [article no.] 3193
PID:
20.500.12556/RUL-156392
UDK:
004:629.4.072
ISSN pri članku:
1424-8220
DOI:
10.3390/s24103193
COBISS.SI-ID:
196199683
Datum objave v RUL:
23.05.2024
Število ogledov:
311
Število prenosov:
18
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Sensors
Skrajšan naslov:
Sensors
Založnik:
MDPI
ISSN:
1424-8220
COBISS.SI-ID:
10176278
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
prevzem vodenja
,
stabilizacija
,
pogojno avtomatizirana vožnja
,
simulator vožnje
,
uporabniška študija
,
fiziologija
Projekti
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P2-0246
Naslov:
ICT4QoL - Informacijsko komunikacijske tehnologije za kakovostno življenje
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj