izpis_h1_title_alt

Nakupovalne razlike med moškimi in ženskami : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Bukovinski, Jerneja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/bukovinski203.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, spol, karakteristike, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Bukovinski]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/RUL-15579 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20335846 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:986
Število prenosov:202
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:consumer behaviour, purchasing, decision making, sex, characteristics, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj