Podrobno

Odnos porabnikov do ekološko pridelane hrane : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Zupančič, Andreja (Avtor), ID Ograjenšek, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/zupancic213.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ekologija, prehrana, kmetijstvo, živilska industrija, certifikat, potrošnik, vedenje potrošnikov, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Zupančič]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/RUL-15559 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:631.147
COBISS.SI-ID:20329190 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2112
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZUPANČIČ, Andreja, 2011, Odnos porabnikov do ekološko pridelane hrane : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Zupančič. [Dostopano 14 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/zupancic213.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:ecology, nutrition, agriculture, food industry, certificate, consumer, consumer behaviour, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Perspektive pomurskega gospodarstva
  2. Analiza socioekonomskega stanja in razvojnih možnosti Gorenjske
  3. Analiza socialnoekonomskega stanja in razvojnih možnosti v občini Kozje
  4. Analiza socialnoekonomskega stanja in razvojnih možnosti v občinah Ribnica, Sodražica in Loški Potok
  5. Analiza stanja in razvojne možnosti občine Tolmin
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pomen mest za razvoj regij
  2. Regionalne finančne spodbude gospodarstvu s poudarkom v Zasavski regiji
  3. Catching-up, regional disparities and EU cohesion policy
  4. How soft is the budget constraint for Yugoslav firms?

Nazaj