izpis_h1_title_alt

Odnos študentov do TV oglaševanja : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Lučić, Lucija (Avtor), Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/lucic201.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglas, televizija, mladina, študenti, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2011
Založnik:[L. Lučić]
Kraj:Ljubljana
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:20325862 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:563
Število prenosov:148
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertisement, television, youth, students, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj