izpis_h1_title_alt

Differentiation strategy in achieving market competitiveness : the case of Mercedez Benz : master thesis
ID Ajdar, Nina (Avtor), ID Rejc Buhovac, Adriana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,58 MB)
MD5: B49DE9792B4C262BAF3EBDBB93445AA3

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:car industry, industrial company, Mercedez Benz, marketing, competitive advantage, brands, quality, luxury, satisfaction, loylty
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:N. Ajdar
Leto izida:2024
Št. strani:V, 64, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-155232 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:188193283 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.03.2024
Število ogledov:578
Število prenosov:279
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Doseganje konkurenčne prednosti s strategijo diferenciacije : primer družbe Mercedes Benz
Ključne besede:avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Mercedez Benz, trženje, konkurenčne prednosti, blagovne znamke, kvaliteta, luksus, zadovoljstvo, lojalnost

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj