izpis_h1_title_alt

Vseživljenjsko učenje srednješolskih profesorjev slovenščine
ID Jan, Zoltan (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (84,13 KB)
MD5: AAB19EA5154D3C7975F95BB104638672
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-25/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek osvetljuje nekatere poklicne kompetence profesorjev slovenskega jezika in književnosti tistih generacij, ki so poučevale neposredno po drugi svetovni vojni. Razčlenjuje zahteve, ki so jim jih postavljale številne novosti pri poučevanju tega predmeta in išče razloge za njihovo uspešnost. Profesorji so se morali spopadati tudi s povsem neznano učno snovjo, ne da bi imeli ustrezne priročnike, pripomočke in učbenike. Pričujoča povsem osebna opažanja želijo biti tudi priznanje številnim profesorjem, ki so zmogli toliko žara, da so kljub vsem oviram in težkim razmeram dosegali tudi najbolj zahtevne učne in vzgojne cilje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Nova Gorica, slovensko šolstvo, srednješolski profesorji, slovenščina, pričevanja, didaktika književnosti, Lojzka Brus, Nadja Ambrožič
Tipologija:1.06 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 407-416
PID:20.500.12556/RUL-155076 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.012-051(497.473):811.163.6
COBISS.SI-ID:13742642 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.03.2024
Število ogledov:43
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Uredniki:Boža Krakar-Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik
Leto izida:2008
ISBN:978-961-237-263-7
COBISS.SI-ID:242242304 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:25
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The paper casts light on some aspects of the professional competences of the generation of teachers of Slovene language and literature immediately following the Second World War. It categorises the demands made upon them by new approaches to the teaching of this subject and seeks to identify the reasons for their success. The teachers also had to contend with completely unfamiliar teaching material without the necessary guides, teaching aids and textbooks. A further aim of these personal observations is to pay tribute to the many teachers whose enthusiasm enabled them, in spite of the many hindrances and difficult conditions, to satisy the most demanding educational goals.

Ključne besede:Lojzka Brus, Nadja Ambrožič, teaching of literature, Slovene education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj