izpis_h1_title_alt

Vpliv tržnokomunikacijske akcije "Blizu doma, blizu srca" na spodbujanje domačega turizma v času finančne in gospodarske krize : diplomsko delo
ID Kastelic, Klara (Avtor), ID Kuščer, Kir (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/kastelic929.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, turizem, poslovno komuniciranje, projekti, pospeševanje, efektivnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Kastelic]
Leto izida:2011
Št. strani:I, 26, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-15506 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20314086 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:989
Število prenosov:148
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, marketing, tourism, business communication, projects, promotion, efficiency, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj