izpis_h1_title_alt

Vpliv krize COVID-19 na vedenje slovenskih potrošnikov pri nakupovanju prehrambenih izdelkov neposredno od lokalnih pridelovalcev : magistrsko delo
ID Purkart, Ana (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,17 MB)
MD5: 4B238463114D3619D9B2423797257E53

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, prehrana, epidemija, krize
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Purkart
Leto izida:2023
Št. strani:III, 69, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-154610 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:172662531 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.02.2024
Število ogledov:99
Število prenosov:10
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of the COVID-19 crisis on the behavior of Slovenian consumers when buying food products directly from local producers
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, nutrition, epidemic, crises

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj