izpis_h1_title_alt

Uloga žanra u nastavi književnosti
ID Bajić, Ljiljana (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (82,43 KB)
MD5: C331002A0BFEE501FAA8C329913CE0DC
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-25/ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Srbski jezik (cirilica)
Ključne besede:književnost, književna didaktika, didaktika književnosti, literarni žanri, književno besedilo, pouk, dijak, branje, literarna recepcija, literarna interpretacija, literarne študije
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 167-176
PID:20.500.12556/RUL-154531 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:82:373.51.016
COBISS.SI-ID:72008290 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.02.2024
Število ogledov:614
Število prenosov:22
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Uredniki:Boža Krakar-Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik
Leto izida:2008
ISBN:978-961-237-263-7
COBISS.SI-ID:242242304 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:25
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Prispevek razčlenjuje položaj žanra pri pouku književnosti in vlogo žanra pri interpretaciji književnega dela. Razlaga, da interpretacijo v določeni meri pogojujeta vrsta dela in starost učencev ter da je komunikativnost književnega dela pogojena s tem, kako delo/žanr anticipira sodelovanje bralca. Teorijo žanra izvaja iz branja in razlage več književnih del in prilagaja njegovo obravnavo pri pouku glede na žanrsko oblikovanost posameznega besedila. To metodološko izhodišče je osnova za ustrezne funkcionalne oblike dela, ki se uporabljajo pri pouku, ponazorjene pa so na primeru humorističnega besedila.

Ključne besede:TITLE:The paper analyses the status of genre in the teaching of literature and its role in the interpretation of literary works. It is claimed that to a certain extent interpretation is influenced by the type of work and the age of the students, and that the communicative potential of a work of literature is linked with the manner in which it anticipates the reader's participation. Genre theory is derived from the reading and interpretation of a number of literary works, while the genre characteristics of an individual literary work determine the manner of its use in the teaching of literature. This methodological approach is the basis for the appropriate methods used in the teaching of literature, illustrated by a humorous text./KEYWORDS:didactics of literature, literary genres, literary text, teaching, student, reading, reception of literature, interpretation of literature

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj